8 mars 2018

TORSDAG

träning vardag

Hej på er! 
Har precis kommit hem från jobbet och satt mig i soffan ett tag innan jag ska göra mig någon middag. Alltid det svåra nu när man flyttat hemifrån vad man ska laga för mat speciellt då man är hemma själv och Niklas är och jobbar. Jobbet gick iallafal bra och känns skönt att jag bara jobbar en dag till sen får jag helg. Välbehövligt.
 
 
Hämtade även ut ett packet innan jag slutade och de innehöll inget annat än protein, BCAA och två shakers från womensbest som jag klickade hem från proteinbolaget. Har alltid varit sugen att testa deras produkter men har varit för snål med att betala frakt och tull från deras vanliga sida. Men slog till då jag såg att proteinbolaget hade deras produkter. Berätta sen vad jag tycker om dom! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress