7 mars 2018

Lägenheten

inredning

 
SOVRUMMET
Är nog det enda rummet som är ganska så klart. Känner mig iallafall nöjd med rummet hittills. Men det kan ju ändras snabbt haha. Sammetsgardinerna är från mio och dom hittar ni här, fåtöljen är från Åhlens och den hittar ni här och tavlorna är från desenio och dom hittar ni här och här. Om ni vill veta vars nått mer är ifrån är det bara att fråga! Annars så kanske ni inte har missat att rosa är min favoritfärg och färgen som fått pryda sovrummet. Dock den enda färgen som finns i lägenheten hittills. Rosa, svart och vitt är frägerna som jag gillar.
 
 
VARDAGSRUMMET
Vardagsrummet är inte klart ännu men på god väg. Fått upp lampan som är från Royaldesign och ni hittar den här, Även den lilla lampan i fönstert är från samma sida och märke och den hittar ni här och lampfoten här. Vi ska få omtapetserat i Tv-rummet och i köket därav har jag inte stoppat upp gardinen, tavlan och spegel ännu som ska upp på väggen, men kommer visa er när jag fått upp dom sen. Annars så är vitrinskåpet från Ikea och den hittar ni här. Sen den stora frågan är vilken poster jag ska köpa och ha på vitrinskåpet??
 
 
KÖKET
Som ni kanske förstår så är köket och vardagsrummet i samma rum. Men jag gillar det. Det är öppet och stort vilket jag tycker är jätte bra. Köket är väl också ganska så klart. Bara vänta på att få det omtapetserat sen kommer det bli perfekt! Matbordet och stolarna är från mio, men vet inte om det finns kvar eftersom jag köpte det begagnat av några bekanta. Men verkligen superfint skick, nästan som nytt, kap! Kökslampan köpte jag på ellos och den hittar ni här, vasen är från ernst den hittar ni här  och ljusstaken är från märket klong och här hittar ni den.
 
 
Nu har ni fått en liten titt på hur det ser ut hemma hos oss än så länge. Men är hittills jätte nöjd med lägenheten och hur den ser ut. Men vi kommer som sagt få omtapetserat i kök och vardagsrum samt i vårat lilla rum som jag ej visat på bild eftersom vi inte bestämt vad vi ska ha där ännu. Så vi har alltså en trea som vi hyr av Lindbäcks! Super nöjd över läget och planlösningen. Det enda negativa är väl att vi inte har någon diskmaskin ännu, men det får vi kolla på i framtiden.
Linda Ph

Jättefint! Älskar verkligen stora soffor och långa matbord. Det ger en sån mysig hemkänsla! <<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress