10 mars 2018

CATCH UP

outfits ätbart

Älskar mina nya skor!! Dom kommer från skopunkten. Byxorna jag har på mig kommer från Monki.
Hatten kommer från Nelly.com.
 
Var så mysigt att äta lunch med Emelie! Vi åt på röda lyktan (typ standard place) och jag åt en sallad med lax, sjukt god så ett tips om ni vill pröva nått nytt! Annars känns de som man alltid tar samma när man äter där. Vi gick sen runt på stan en sväng och fick faktiskt med mig tre tröjor. Kan visa er senare! 
Så god sallad!!
Bättre bild på mina skor. En jacka som var sååå snygg, ångrar att jag inte köpte den:(
 
Nu håller jag på att laga mat och det blir kött och potatisgratäng till middag. Mums. Ikväll blir det mellomys med godis och chips. En lugn lördag med andra ord!
Emilia Sjödin

Wow vad snyggt! Älskar hatten/kepsen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress