Hej på er!
Veckan som jag varit borta så har jag jobbat nästan hela tiden. Förutom i helgen då jag äntligen fick lite ledig tid! Jag åkte då upp till mormor och firade påsken med min familj. Dagarna bjöd på kanon väder, god mat och trevligt sällskap. Så jag har verkligen tagit vara på min lediga helg.
 
Sen jag kom hem har jag bokstavligt talat jobbat hela tiden. I måndags jobbade jag 7-15.30 fick sen hoppa in 18-22 igen, men ibland blir det så att man måste ställa upp. Idag fick jag iallafall sluta redan klockan 12. Åt då lunch på jobbet innan jag for vidare till gymmet där jag körde ben. 
Nu ska jag äta tacopaj som jag lagade igår. Blev verkligen så gott, så tips om ni är less att äta vanlig tacos varje gång!
 
 
Köpte även dessa fina rosor när jag var påväg hem från gymmet idag. Känns så vårigt med levande blommor hemma, något måste man ju göra för imorse hade man verkligen inga vårkänslor efter snökaoset som var igår.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress