Skor från Adidas
Tröja från Adidas
Träningstights från Adidas
Byxor från Vero Moda
Några saker som jag har shoppat på senaste tiden. Måste verkligen behärska mig och ta de lugnt med shoppandet ett tag nu, men de är ju så svårt!!
Lördag idag och jag har bara tagit de lugnt på morgonen. Lyckats få mig en förkylning men känner mig ändå rätt så pigg. Så kvällen kommer att erbjuda party. Ska bli riktigt kul då jag bara festat två gånger sen pdol, väldigt olikt för att vara mig men dock skönt. (Och får ju mer pengar över till shopping:p)
Fröken Rödlök

Gud vad snygga skor!

Svar: Tack!! Finns på Zalando ;)
Louice Cederstrand

Emelie Karlsson

Åh vad snyggt allt var! Speciellt adidas-tröjan och skorna!

Svar: Men tack!! Adidas är ju så snyggt!! :)
Louice Cederstrand

Natalie

Älskar adidas! Skall prova att designa mina egna superstar, har du gjort de?

Svar: Eller hur, går ju inte att inte älska Adidas!! Nej har inte gjort de:( Skulle dock gärna vilja göra de!!!
Louice Cederstrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress