Hejsan. I helgen har jag inte bloggat eftersom vi har haft USM här hemma. Vi gick dock inte vidare pgr av otur i andra matchen. Men sånt händer ibland. Dock kämpade vi på helt otroligt bra mot Tumba (En av sveriges bästa 98 lag) det stod nämligen 6-6 i halvlek. Men jaja det var inte vårat år i år. Men nästa år då ska vi vidare. Idag var jag i skolan till 11 och sen for jag hem eftersom jag hade så sjukt ont i magen. När jag kom hem kollade jag två avsnitt av gossip girl och sen så har jag pluggat tills nu. Har pluggat anuset av mig eftersom jag trodde vi hade prov i morgon men det blev flyttat till på torsdag. Det var ju skönt att höra. Nu ska jag kolla ett avsnitt till av gossip girl och sen ska jag fara och sola med mamma. Det ska bli skiiit skönt. SES
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress