Tjenare! Just nu är jag mätt. Har nämligen ätit våfflor och själv klart så orka jag bara tre stycken.. Jaja huvudsaken att jag tyckte det var gott! Hur som hällst så fick vi tillbaks svenska proven idag och helst vill jag inte prata om det. Så vad mer hände i dag än att vi hade speldag och fick till baks proven? Jo vi såg film på spanskan och hade engelska. Filip följde även mig hem i dag! Vi kolla på big brother efter som att jag inte såg det igår kväll för att jag var snäll med mamma och såg en film med hon istället! Men nu måste jag plugga lite och sen ska jag kolla på tv! Puss:*


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description
Och jo glöm inte att följa mig på instagram! @louicecederstrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress