18 mars 2018

SÖNDAG

vänner

 
Vilken vecka det varit!! Jag och Niklas bokade ett spontant flyg till Stockhom kvällen innan vi skulle fara. Han skulle kolla på en bil, och eftersom att jag var ledig dom dagarna så följde jag med. Så onsdag kväll flög vi ner till stockholm och sov då en natt hos Maria innan vi for vidare tidigt på morgonen för att kolla på bilen.
 
 
Det blev ett köp och innan vi körde hem så tvingade jag med mig Niklas till MOS och lunchade med Maria och sa hejdå, jag hann också med att shoppa lite. Vid klockan 2/3 nån gång så börjde vi rulla hemmåt. 
 
Jackan kommer från Zara som jag köpte när jag var i stockholm. Så nöjd!!
 
Fredagen så bjöd kvällen på fest. Började först hos Jennifer innan vi drog vidare mot Jens!
Där var vi hela kvällen och hade verkligen jätte roligt. Kul att inte behöva gå ut för en gångs skull.
 
Annars så har jag jobbat resten av helgen och är har precis kommit hem från jobbet. Imorgon och på tisdag är jag ledig så det ska bli så skönt.
Linda Ph

Åhh Vapiano så gott!

Svar: Jaa!😍
Louice Cederstrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress