2 mars 2018

Godmorgon

träning ätbart

Godmorgon!
Äntligen är jag hyffsat frisk så att jag känner att jag kan ta mig vidare till gymmet idag. Har nämligen varit sjuk hela veckan. Så har varken jobbat, tränat eller knappt lyft ett finger här hemma. Men nu mår jag bättre och ska strax ta och traska vidare mot gymmet, idag blir det bröst och axlar. Kul!!
Ikväll ska jag äta middag med Jennifer vilket ska bli mysigt att äntligen få komma ut och träffa kompisar också!
 
Beställde hem nya träningskläder förra veckan som jag tyvärr aldig hann använda innan jag blev sjuk. Så dessa snygga träningskläder ska jag inviga idag! Blir ju så mycket roligare att träna när man har på sig något som är nytt och snyggt!
Dom är från gymshark och ni hittar toppen här och tightsen här.
 
 
Angelica Wåhlin

Så snyggt set ju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress