11 september 2016

Mysig lördag

vänner ätbart

Jag och Lovisa for förbi sushi och te och beställde hem lite sushi. Och mums vad god middag. Senare kom Amanda förbi och det slutade med att vi bestämde oss för att ha sleepover hos Amanda!
Var framme hos Amanda vid 8. Öppnade då ganska direkt en flaska vin och hoppade senare in i deras jacuzzi.
Där satt vi och mös tills klockan blev efter 11. Tror vi hann prata om allt mellan himmel och jord!! Så roligt att bryta vardagen lite istället för att alltid köpa ostpopcorn från ica och glo på en film.
När vi sedan kände oss nöjda så gick vi in, åt lite kvällsis och senare tror jag vi alla somnade riktigt gott. Vi tog också en ganska välförtjänt sovmorgon innan vi åkte in till stan och åt lunch på Max.
Nu är jag hemma och ska lägga mig och titta på serier. Idag ska jag bara slöa. Så skönt


Hemma Hos Felicia

åh så gott med sushi!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress