26 maj 2016

TILLBAKA!!!

outfits

Topp från Bikbok/Byxor från Vila/Jacka från Gina Tricot/Skor från Gant
Men hej!! Eehhm vad har hänt sen sist??? Inte alls mycket. Har bara tagit en välbehövlig paus på grund av att jag har/haft så mycket i skolan och varit riktigt utmattad. Men nu är jag tillbaka och det känns skönt. Vad händer i dag då? Jo, jag tar nämligen flyget 20.20 till Göteborg med Lovisa och Klara  =  vi ska till summerburst. Är så taggad!!! Okej är inte riktigt tillbaka än eftersom att jag är i Göteborg i helgen kommer jag inte blogga något men då jag kommer hem lovar jag att allt kommer vara som vanligt igen, + att ett roligt inlägg om summerburst kommer att komma!!! Nä nu ska jag skölja ut silverschampot som jag har i håret och packa det sista. Trevlig helg! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress