31 januari 2016

Söndagsångest

vänner

Haha dom sista bilderna på oss tre???
Gårdagen började som sagt med jobb från 12 till 16 (Slutade egentligen 15 men tog en timme att städa!! Så mycket folk var det) Så blev tyvärr ingen skotercross för mig och Lovisa utan vi båda for hem. Duschade och fixade till mig lite innan Lovisa och Klara kom. Jonas och Erik kom också efter ett tag. Vid 11 drog vi vidare till Kittel där det var smockat med folk men mycket trevligt! Tyvärr så slutade inte kvällen för mig klockan 2 då kittel stängde utan jag for på efterfest och var hemma klockan 5. Idag ångrar jag det för idag mår jag inte bra, och jag blir ALDRIG bakis. Men jaja har bara mig själv att skylla. Lovisa kom i alla fall i morse och vi for med Jonas och käkade pizza innan jag landande i sängen för lite mer sömn. Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv samtidigt som jag kollar på the originals!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress