29 juni 2012

PsG

Idag är det Piteå Summer Games! Fy och fan vad jag är taggad. För som nu ser så är jag redan vaken och klockan är bara snart halv 11.. Och dock så vaknade jag klockan 9!! Hur som helst så var dagen i går hur bra som helst! Började med att jag elice madde och fanny drog till lf. kollade när saik f 98 spelade mot nå lag. Vi drog inte till stan en snabbis och for sen tillbaks till lf och kollade när pif damer spelade mot umeå. Vi såg bara en halv lek eftersom att vi var så hungriga och då ville vi fara och käka pizza, så då gjorde vi det. Det blev pit stop och kan säga att det var jäääävligt gott!! Sen när vi hade käkat klart så drog vi till solander och skulle kolla där. Och då ser vi sara och miina som spelar fotboll men nå normen. Så då spelar vi mot dom hur länge som helst. Vid 10 så ville jag dra hem men då blev det inte så för då gick vi in i alla skoler och kolla läget. Snacka om att man saknar solanderskolan :'( Jätte jätte jätte mycket.. ååh. Men iallafall så när vi hade varit in i alla skoler så drog vi till fanny, men då skulle elice och madde hem så jag och då drog jag och fanny till kullenskolan och prata. 12 så skulle jag dra hem så jag gjorde det. Och nu ska jag börja fixa mig för att jag ska till carro och vi ska ut med emelie malin och troligtvis matte. Så ses PEACE!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress