31 januari 2012

NOOO LIFE!

Fyra frågor om förhållanden:

är du singel? jo
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej det gör jag inte.
Hur många har du varit kär i? - Rikigt kär så är det nog 3 st
är du kär just nu? - Det kan man säga!

Tio frågor om dig själv:

namn? - Maria Louice Cederstrand
när fyller du år? - 3 januari
några piercingar? - örat och naveln! (dock att jag har haft i läppen, men tog ut det!)
vad har du på dig just nu? - kläder
vilken årstid är bäst? - Sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna upp med den som man älskar mest i hela världen!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Hmm. Min kunskap i skolan kanske? Haha nej men jag vet inte, allt? Skulle inte vilja vara nån annan än mig själv så säger väl allt anntar jag. Är ingen deppig preson av mig och jag tycker att man ska vara nöjd över sig själv! 
vad är du bra på? - ehm det var en mindre bra fråga. Vet faktiskt inte på att sporta kanske? :)
vem älskar du mest på denna jord? - Mina närmaste
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med nån
Läggning? - Hmm? Va, fattar int?

10 frågor om dina vänner:

vem vet allt om dig? - Carro vet nog det mesta om mig!
vem är den roligaste av dina vänner? - Madde fanny elice och klara! Har alltid lika kul med dom små djuren!
vem är snyggast av dina vänner? - Carro malin och emelie! :*
vem är mest partyprisse? - Hahaah hohoh carro
vem är den du helst har filmkväll med? - alla!
vem av dina vänner är mest "evil"? - Emelie ;)

10 Frågor om din familj:

vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - m
vem är farligast i din familj? - Haha elin
vem är roligast i din familj? - jag
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? - jo en ful kisse
vem har du mest gemensamt med? - Jennifer
vem står för underhållningen? - Haha elin när hon skriker och gnäller!
vem sover du oftast med? - maxeen! :*:*:* (Min kisse)
roligaste kvällen med familjemedlem? - Amen it vet jag

10 frågor om idag:

vad har du gjort? - skooola
har du varit glad idag? - jo
har du varit ledsen idag? - näpp
har du gjort något bra idag? - säkert
vad ska du göra nu? - Svara på dessa frågor
har du gjort något dåligt idag? - Hoppas jag inte
vad har du ätit idag? - mat
har du duschat idag? -
är du trött nu? - lite
vad händer imorgon? - skolan-.-
Har du varit i skolan idag? - Kolla högre upp

ANNAT:

Hur mår du just nu? - bra
Har du piercat dig? - jo

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a dig senast? - filip
Vem sms:a du till senast? - filip

ÖVRIGT:

Är du hungrig nu? -
Vad är klockan nu just nu? - 19.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook,blogg,youtube

FAMILJ:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - don´t remember

SPORT:

Går du på någon sport? - jo
I så fall, vilken/vilka? - Fotboll & handboll
Trivs du med den sporten? - Ja? Annars skulle jag nog inte gå dom sporterna anntar jag?
Tycker du att den sporten är rolig? - ja
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - Men ja

ÖVRIGT:

Gillar du punk? -
Har du sminkat dig idag? - jo
Isåfall, vad för smink? - Mascara
Vad har du på dig för trosor just nu? - Kom och kolla
Hur ser de ut? - blåa
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - vanlig bh?
Hur ser den ut? - rosa

MUSIK:

Lyssnar du på musik just nu? - jo
I så fall, vilken låt för tillfället? - Eric saade hotter than fire
Vad gillar du för musik? - Typ allt.

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Japp det är jag!
Har du kysst någon idag? - HAHAHAAH Faktist så har jag de;) HAHAH me madde om alla ville veta det.. Pepepep
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - kyss
Är du romantisk? - Det hoppas vi på att jag är
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej inte vad jag vet
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jag tror de
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - simon
Hur länge höll det? - 6-7  månader om jag inte mindes fel 
Hur länge var ditt kortaste? - En vecka? 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande

FÖRHÅLLANDE:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Hoppas det!
Vem sov du senast bredvid ? - Min katt
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Puss
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? -
När fick du din första kyss? - HAhah ojoj typ 3an?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vetit, fråga dom?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej! Blää
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Vet inte?
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Spelar inte så stor roll bara dom inte är emo. Haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress