29 juni 2011

Onsdag!

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit nå idag! Men jag har inte hunnit.. Har haft fullt upp hela dagen. Börja dagen med att carro ringde och väckte mig och sa att jag skulle göra mig iordning för vi skulle fara och bada.. Så vad mer kunde jag göra med att börja fixa lunch och ta på mig badkläder? Carro och hennes familj kom och hämta mig halv 11 och då för vi till norrstrandspoolen! Vi sola, bada och åt mat! Riktigt mysigt! Vid kl 3 så for vi hem och dom skjutsa hem mig och då kände jag bara för att jag har var tvungen att sola mer! Så tog mig en filt och la mig på baksidan och sola järnet. Men så klart så ska jag bräna mig.. Och jag bärnde mig inte lite häller! Är röd som en tomat! For också och lämna pengar till mitt lag och sen blev det att fara och bada med thina och madde på hammenviken. Carro, Carro, Elin och Sara kom efter träningen och bada med mig! Oj glömde berätta om vad som hände i går! For ju och grilla med nåra efter träningen. När jag kom dit så var det Hanna Carro, Linda, Amina och Linnea. Efter en stund så ville vi fara och spela volleyboll och då for vi till storstrand och spela. Och sen kom petter och niklas också och sen kom ante och viktor och då spela alla tjejer mot dom! Men nu ska jag dra puuuusss;*

//LouiceCederstrand!

hejhej

ur gammal är du? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress