31 december 2011

2011

Januari

Januari för mig var väl en av dom där månaderna där jag var lite små fjortis. For på discon och röjde och var mycket med malin vid januari. Fick även mitt löshår och gjorde hål i läppen ungefär vid den här tiden. Ja som sag var jag lite små fjortis dock att jag sa att jag inte var. Men var väl på väg att slappa taget om det?

Februari

Vid februari hade jag fortfarande inte velat släppa fjortistiden. Visst jag sminka mig inte lika ofta som jag gjorde året 2010 men nästan. Träffade även min fina vän elin den här månaden för första gången och då var det även den månaden jag och emelie var som tajtast!

Mars

Denna månad bestämde jag mig för att ta ut min piercing i läppen. Även carro tog ut den. Fjortistiden börja då ut och jag börja tänka efter att det var jävligt fult. Jag och emelie blev tajtare och tajtare. Jag och emelie drog även och åkte jätte mycket slalom.

April

Jag och carro börja om och starta vårat starka band tillsammans vi börja även vara med Jonathan, Marvin, Hampus martin och zacke ganska så mycket. Jag och emelie tappa lite grann och var inte med varann lika mycket.

Maj

Första maj så firade jag valborg med carro Jonathan, Hampus, Marvin och Martin hos marvin. Jag och carro skulle egentligen vara med Malin och Emelie men det var här vårat bråk som nog alla vet om började. Så jag och carro var med varann medans Malin och Emelie var med varann. Det var hemskt... Även fotbollen började om! Och det var skönt!

Juni

Examen kom och jag slutade 6;an. Kände att det skulle bli skönt med sommaren och ville att det skulle bli den bästa sommaren i mitt liv. Juni var bra. Spenderade hela juni med carro för det mesta. Vi hade det skit kul tillsammans med galna sommarkvällar. Inget jag kommer att glömma!

Juli
 
Den bästa månaden på sommaren var lätt Juli! Jag och Emelie blev vänner igen och även Carro och Emelie blev vänner igen! Efter det så väntade Gbg på att oss. Vi for dit med laget och spelade Gothia cup! Vilken upplevelse alltså! Nog för att det inte gick så jätte bra men det var ändå hur kul som hällst!

Augusti

Augusti var helt galet. Carro fick sitt moppe kort och vi for ut på kvällarna och körde. Var även på cruising i stan sena kvällar. Vilka minnen alltså! Sedan tog sommarlovet slut och jag började på en helt ny skola. Nämligen hortlax fotbollsklass. Och det var ju spännande.

September

September var en sån där månad då allt roligt blev tråkigt. Alla läxor som bara strömade in och man inte ens orka bry sig. Träffade även min fina vän sara som jag börja vara med och började i ett helt nytt handbollslag som jag nu idag trivs hur bra som hällst i!

Oktober

Allt flöt på och skolan gick bra! Allt var riktigt bra! Ville prova på lite nya grejer och fick ett nytt intresse för kläder.

November

En bra månad. Kändes dock som om det var nyss. Fick min nya dator och var med mina fina vänner!

December

Fick min nya mobil och det var jul. Helt braaa månad! Var på stan hela tiden typ. Och det är ju jul lov!

Lite såhär småanonym... :)

Vilket fint inlägg du gjorde om dina kompisar! :)

free criminal background check oregon

dining room furnitures should be coated with shellac or varnish
in order to preserve that the wood grains.,

free criminal background check

It’s demanding to discover knowledgeable people within
this topic, then again you sound such as there’s more you’re
speaking about! Thanks

best criminal background check

I just couldn’t depart your site previous to suggesting that I extremely enjoyed the standard
info an individual provide for your visitors?
Is gonna be back frequently in order to inspect new posts

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress