31 december 2010

mitt 2010

mitt 2010, idag är de nyår, awesome!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, en massa saker!!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej, hade typ inget:]]
3. Blev du eller någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej?

4. Dog någon som stod dig nära?
nääe!
5.Vilka länder besökte du?
norge och finland med bästa!<3
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ja!!!! :/
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
vet it,, ,men typ hela sommaren!
8. Vad är ditt största framsteg 2010?
vet it,, men skulle nog tro att det var att jag vågar säga mer vad jag tycker och tänker typ:]]
9. Största misstaget?
hmmm? det finns gode mkt:/

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
vet itt?
11. Bästa köpet?
mycket;]
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
vet it?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet itt det finns mkt jag önska att jag gjorde mer! 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
dåliga saker /:
18. Hur tillbringar du julen?
med släkten..
19. Blev du kär i år?
jo! är det nu!♥
20. Favoritprogram på TV?
vete fan?
21. Bästa boken du läste i år?
hmm? vetitt?
22. Största musikaliska upptäckten?
?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jaa allt typ
25. Något du önskade dig men inte fick?
massa saker:/
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
hade massa folk hos mej!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja. det är klart!

28. Hur skulle du beskriva din  stil år 2010?
hmm? det vet jag inte?
29. Vad fick dig att må bra?
dom jag älskar mest av allt, mina vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha he finns många ;P
31. Vem saknade du?
det finns många som jag saknade!
32. De bästa nya människorna du träffade?
dom flesta var väl bra!



//louicecederstrand!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress